Our ballerina themed baptism! / Το φωτογραφικό άλμπουμ της βάπτισής μας με θέμα μπαλαρίνες!

9:31 μ.μ.

Επιτέλους έχω στα χέρια μου καποιες φωτογραφίες από τη βάπτιση της μικρής μου! Η διακόσμηση έγινε αποκλειστικά απο την καταπληκτική μας νονά! (Δεν είναι επαγγελματίας διακοσμήτρια είναι όμως ερασιτέχνης crafter!) To θέμα μας ήταν μπαλαρίνες!
Χωρίς πολλά λόγια λοιπόν πάρτε αν θέλετε κι εσείς ιδέες για τη δική σας βάφτιση!

Finally, I have some pictures from my baby girl's baptism that we had a few days ago! All decorations were made by the godmother (a dear friend of mine and a very good crafter!) Οur theme was ballerinas.

 

Το προσκλητήριο ήταν από τα λίγα που έκανα εγω! Στην πίσω πλευρά έγραψα ένα αγαπημένο ποίημα του Γ. Ρίτσου όπως σας είχα δείξει και εδώ 

The invitations were made by me.


Οι μπομπονιέρες ήταν και αυτές χειροποίητες αλλά όχι απο μένα! Από την Ειρήνη για την οποία σας είχα ξαναμιλήσει εδώ.
Χειροποίητα σαπουνακια που ενθουσίασαν όλους τους καλεσμένους και μοσχομύρισαν το σπίτι μας! 

The traditional favors with the sugared almonds (bobonieres as we call them) were also handmade but not by us. They were soaps that everyone loved and they made our house smell so nice! 


Η σχετικά απλή διακόσμηση είχε αέρα vintage με πέρλες και δαντέλες να έχουν τον πρώτο λόγο! Και φυσικά μπαλαρίνες παντού!

Our decoration was simple with the lace and pearls giving a vintage tone. And offcourse, ballerinas were everywere!




Τα γλυκά δεν τα φτιάξαμε μόνες μας αλλά η νονά (με τη βοήθεια της μεγαλύτερης κορούλας μου) κόλλησαν σε όλα τα κουτάκια ετικέττες με το όνομα της νεοφώτιστης!

We decorated the sweet treats that were given to guests with ballerinas and we also wrote baby girl's new name!

 


Σας αφήνω με την πιο γλυκιά φωτογραφία....

And finally, the sweetest picture of all...


Να 'σαι πάντα γερή κοριτσάκι μου και ευτυχισμένη!

May you always be healthy and happy my little girl!
 

 


You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Πατουσάκια όμορφα... Πεθαίνω... Να σας ζήσει, πάντα ευλογημένη <3 Φαίνονται όλα υπέροχα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να την χαιρεστε τη νεοφωτιστη!!! πολυ ομορφα ολα. συγχαρητηρια και σε σενα και τη νονα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου ζήσει!!
    Πολύ όμορφη η διακόσμηση, μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα γερη Ντίνα μου! Όλα υπέροχα! Μπράβο στη νονά και σε εσένα :-)
    Τα πατουσάκια έκλεψαν την παράσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ Ελένη μου! ε βεβαια τα πατουσακια ειναι για φαγωμα!

      Διαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on