Burlap and lace canvas calendar plus free printable! / Ρομαντικό ημερολόγιο σε καμβά συν δωρεαν εκτυπώσιμο ημερολογιο Απριλιου!

2:49 μ.μ.

April is finally here! Wishing you all a great month! April is officially one of my favourite months since, besides Easter, we will also be celebrating my little daughter's first birthday! I'm so excited! So, to welcome April, I created my own calendar!
Here's how it turned out :

Ο Απρίλιος είναι επιτέλους εδώ! Καλό μήνα! Ο Απρίλιος είναι πλεον ένας απο τους αγαπημένους μου μήνες μιας και εκτός από το Πάσχα, θα γιορτάσουμε και τα πρώτα γενέθλια της μικρής μου κόρης! Είμαι τόσο ενθουσιασμένη! Έτσι για να υποδεχτούμε το μήνα δημιουργικά, έφτιαξα το δικό μου ημερολόγιο!

I just took a plain canvas and decorated it with some burlap and lace and added my calendar (which I made myself). The best thing about it is that I didn't use any glue so I can tare it apart next month and create something different! 
At first I made a burlap bow just by pinching a burlap piece in the middle.

Πήρα έναν λευκό καμβά και τον διακόσμησα με λίγη λινάτσα και δαντέλα και πρόσθεσα ένα ημερολόγιο που έφτιαξα μόνη μου. Το καλύτερο είναι πως δε χρησιμοποίησα πουθενά κόλλα και έτσι μπορω αν θέλω τον άλλο μήνα να το χαλάσω και να φτιάξω κάτι άλλο!
Για αρχή έφτιαξα εναν φιόγκο με τη λινάτσα απλά πιέζοντας στη μέση.


Then I tied that bow in the middle of a bigger piece of some beautiful lace creating a bow within another bow.

Έπειτα έδεσα αυτο τον φιόγκο στη μέση ενος μεγαλου κομματιου δαντέλας δημιουργώντας στην ουσία έναν φιόγκο μέσα σε εναν άλλο φιόγκο .

Finally, I attached those bows on my canvas simply bu tying a knot at the back. No glue, i didn't want it to be a permanent decoration!

Τέλος, έβαλα τους φιόγκους μου πάνω στον καμβά απλά δένοντας κόμπο στο πίσω μέρος. Δε χρησιμοποίησα κόλλα μιας και δεν ήθελα να είναι κάτι μόνιμο!


I made my own calendar for April, you can download it if you like, just right click and save. I found that beautiful wreath here. (Don't forget to check that site, she makes an increadible job!)

Έφτιαξα το δικό μου ημερολόγιο για τον Απρίλιο και μπορείτε κι εσείς αν θέλετε να το κατεβάσετε, απλά σώστε στον υπολογιστή σας με δεξί κλικ. Το πανέμορφο στεφάνι το βρήκα εδώ. (Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά και στην υπόλοιπη καταπληκτική δουλειά της κοπέλας!)

I think this calendar could be a cute addition to the nursery! What do you think? How are you going to use your calendar?

Νομίζω ότι έτσι όπως μου βγηκε ταιριάζει γάντι στο παιδικό για τα κορίτσια μου! Εσείς τι λέτε? Θα χρησιμοποιήσετε το ημερολόγιο μου και αν ναι, πως?


I'm linking to these fabulous parties :
friendship-friday-blog-party
create-it-thursday 
think-and-make-thursday-link-party 
pretty-pintastic-party 

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. Μου αρέσει πάρα πολύ. Μόνο το φιογκάκι μου έφτιαξε τη διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω! τα φιογκακια ειναι πάντα ευπρόσδεκτα ε?

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Ντίνα.
    Πολύ ρομαντικό το ημερολόγιο Απριλίου, σίγουρα θα το έβαζα κι εγώ στο δωμάτιο των κοριτσιών μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μηνα Ελευθερία μου! μα ναι βγηκε τόσο κοριτσίστικο!

      Διαγραφή
  3. What a beautiful name Ntina - I'm so glad you found us at Friendship Friday at Create With Joy!
    I look forward to getting to know you and hope you'll join our other parties as well!
    Have a blessed Easter weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thank you! I'm so happy I found you toot! I'll suscribe by e-mail so I won't miss all of your parties! have a great weekend too!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο!Μπράβο!Μπράβο! Μου αρέσει πολύ!!!
    Καλό μήνα Ντίνα μου και καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο!Μπράβο!Μπράβο!
    Πολύ ωραίο το ημερολόγιο! Μου αρέσει πολύ!
    Καλό μήνα Ντίνα μου! Καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Ειρήνη!!! Καλό μήνα και σε σενα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. love this idea so cool thanks for sharing visiting from friendship friday have a great Easter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Super cute! I love burlap and lace together. Cute printable too! Thanks for sharing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοίτα ένα τόσο απλό πράγμα πως μπορει να σου φτιάξει την διάθεση! είναι υπέροχο το ημερολόγιο σου! αυτό το μπλογκ που πήρες το στεφάνι το επισκέπτομαι και εγω συχνά πυκνά! θα το τυπώσω το ημερολόγιο σου, είναι πολύ του γούστου μου, αλλά εγώ θα το βάλω σε μαγνητική κορνίζα πάνω στο ψυγείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ ωραια ιδεα να το βαλεις στο ψυγειο! προσωπικα μου αρεσουν πολυ τα απλα πραγματα πιστευω ειναι και τα πιο ομορφα!

      Διαγραφή
  9. Θα είναι τότε υπέροχος ο Απρίλιο για εσάς οπότε του αρμόζει και ένα πολύ γλυκό ημερολόγιο!
    Εγώ λέω να το κάνει συνήθειο και να φτιάχνεις αντίστοιχα με την εποχή και τα σχέδια για τον κάθε μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό σκέφτηκα κι εγω! καθε μηνα να το κανω διαφορετικο!

      Διαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on