Your favourite posts from 2016! (a round-up)

8:31 μ.μ.

Happy new year everyone! I hope you had a good time on the holidays and I trully hope 2017 started off really good! It didn't start so good for me considering I was sick, my babies were sick and I was involved in a car accident already... In an attempt to put all bad things behind, I wanted this year's first post to be a round-up of some of your favourite posts from 2016! 

Καλή χρονιά σε όλους! Εύχομαι να περάσατε όμορφα τις Γιορτές και οι πρώτες μέρες του 2017 να ήταν για σας πιο ευχάριστες από τις δικές μου!  Εγώ άρχισα τη χρονιά μου με γαστρεντερίτιδα (που χτύπησε όλη την οικογένεια) και ένα μικρό ατύχημα (που είχε ευτυχώς μόνο υλικές ζημιές). Ήρθα λοιπόν να βρω..."παρηγοριά" στο αγαπημένο μου blog και για να αρχίσει καλά η χρονιά να θυμηθώ (και να σας θυμίσω) τις πιο δημοφιλείς μου αναρτήσεις από το 2016!


Κάντε κλικ για να τις δείτε αναλυτικά μια μια παρακάτω!

Click each link to get the full tutorials here :

To all of you who are reading my posts thank you! I hope I can bring you more inspiration in 2017 too!

Θέλω να δώσω ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που με επισκέπτεστε! Ελπίζω να τα λέμε και το 2017 (πιο συχνά!)

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Ελπίζω να είναι όλα καλά πλέον Ντίνα μου! Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία και πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on