Αγαπημένη φωτογραφία του καλοκαιριού : αντίο καλοκαιράκι!

3:53 μ.μ.

Δε θέλω να πω αντίο στο καλοκαίρι! Ο καιρός σήμερα βέβαια (βροχερός και μουντός) μου θυμίζει πως σιγα-σιγα πρέπει!
Αυτό ήταν ενα καλοκαίρι γεμάτο όμορφες εικόνες, εικόνες από τα παιδιά μου και την οικογένειά μου, το πρώτο καλοκαίρι σαν τετραμελής οικογένεια!
Πολλές είναι οι αγαπημένες μου φωτογραφίες αλλά είναι καποιες προσωπικές που θέλω να τις κρατήσω για μένα :)
Αυτή είναι μια απο τις αγαπημένες μου γιατί συνδέεται με μια όμορφη ανάμνηση στην παραλία...
 

Δε θα πω ακόμα "Καλό φθινόπωρο", θα πω "καλά νέα ξεκινήματα"! Άλλωστε ο Σεπτέμβριος είναι η ιδανική εποχή για νέα ξεκινήματα!

Με αυτο το ποστ συμμετέχω στο link party της Μαρίας από το Mana manoula mama :  http://www.manamanoulamama.gr/2014/09/photo-link-party2.html

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Καλό μήνα
    Το καλοκαίρι δεν έχει φύγει
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα Μαρία - Ελενα μου! το καλοκαίρι είναι ακόμα εδω!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφη φωτογραφία, με εξαιρετική οπτική Ντίνα μου! Θα σου ευχηθώ καλά νέα ξεκινήματα λοιπόν, και καλά να περάσουμε! Σ' ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω σε ευχαριστω που έγινες η αφορμή να ξανακοιτάξω και να διαλέξω όμορφες φωτογραφίες του καλοκαιριου!

      Διαγραφή
  3. Καλό φθινόπωρο... να είναι η πορεία μέχρι το επόμενο καλοκαίρι δημιουργική και συναρπαστική, γεμάτη μοναδικές αναμνήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω! η καλύτερη ευχή που θα μπορούσες να μου δώσεις!

      Διαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on