Macrame glass connector bracelet DIY / Πως να φτιάξεις βραχιόλια μακραμέ! (οδηγίες βήμα-βήμα)

12:33 μ.μ.

I just love macrame bracelets! And what I love more is making them! There is something about tying knots that is so relaxing! If you haven't try it please do! Τhis time I've added some glass connectors in bright colours and they look so classy! Here are my step-by-step instructions for making them with 2 different ways!

Λατρεύω τα βραχιολια μακραμε! Περισσότερο λατρεύω να τα φτιάχνω! Είναι πολυ χαλαρωτικό να κάνεις κόμπους! Αν δεν το έχετε δοκιμάσει, το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Αυτή τη φορά πρόσθεσα στα βραχιόλια μου και υπέροχες πέτρες και έγιναν πολύ σικ! Να και οι οδηγίες για να τα φτιάξετε κι εσείς βήμα-βήμα μακραμέ βραχιόλια με 2 διαφορετικούς τρόπους!

You'll need approximately 3m of cord and glass connectors for each bracelet. I've chosen 2mm cord but you can use 1mm (but I strongly reccomend at least 1.5mm to make it more durable). You can use macrame cord (do not use wax cord) or any type of cord as long as it can be burned. Cut 2 pieces appr. 20 cm each and 2 pieces appr. 1m each.

Θα χρειαστείτε περίπου 3μ κορδόνι και "συνδέσμους" για το καθε βραχιόλι. Διάλεξα κορδόνι 2 χιλ. αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και 1 χιλ. (αλλά συνιστώ τουλάχιστον 1,5 χιλ. για να γίνει πιο ανθεκτικό). Χρησιμοποίηστε κορδόνι βαμαβακερό που καίγεται (όχι κερωμένο!). Κόψτε 2 κομμάτια περίπου 20 εκ. το ένα και αλλα 2 κομμάτια του 1μέτρου περίπου το καθένα.

First let's make the "spiral" bracelet. Take your 20cm piece and slide it through one side of your connector. 
1. Take your 1m piece and and tie a knot in the middle.  Now you have 2 cords one to the left, one to the right.
2. Take the right cord and slide it under the middle cords and over the left cord.

Πρώτα θα κάνουμε το "σπιραλ" μακραμέ βραχιόλι. Πάρτε το ένα κομμάτι των 20 εκ. και περάστε το στη μια άκρη του συνδέσμου σας. 
1. Πάρτε το ένα κομμάτι του 1μ και δέστε το στη μέση του με εναν κόμπο στο μικροτερο κομμάτι. Τώρα έχετε 4 κορδόνια ένα αριστερά, ένα δεξιά και 2 στη μέση.
2. Πάρτε το δεξί κορδόνι και περάστε το κάτω απο τα μεσαία κορδόνια και πάνω από το αριστερό.


3. Now take your left cord and slide it over the middle cords and then under the left cord and tie a knot. Here's what that knot will look like.

3. Τώρα πάρτε το αριστερό και περάστε το πάνω απο τα μεσαία κορδόνια και κάτω από το δεξί και σφίξτε να δημιουργηθεί αυτός ο κόμπος.
4. Repeat those steps until you make one side of the bracelet. Το finish it off cut the ends and burn them so they melt and stich in place. Then make the other side. As you tie the knots a spiral will be created. This is what it will look like.

4. Επαναλάβετε τα ίδια βήματα μέχρι να τελειώσετε τη μια άκρη του βραχιολιού. Επειτα κόψτε το κορδόνι που περισσεύει δεξιά και αριστερά και κάψτε το ώστε να λιώσει και να κολλήσει. Κάντε το ίδιο για την άλλη πλευρά του βραχιολιού. Όσο προχωράτε με τους κόμπους δημιουργείτε ενα σπιραλ όπως βλέπετε στη φωτο.

Now on to the second method. For this method steps 1,2,3 are the same as the first one.

Για το δεύτερο τρόπο που θα σας δείξω, τα βήματα 1,2,3 είναι τα ίδια.



The difference is that now you don't repeat the same step over and over! Instead, after tying the first knot, slide the left cord under middle cords and over right cord and right cord over middle cords and under left cord.

Η διαφορά είναι πως τώρα δεν επαναλαμβάνεται τα ίδια βήματα συνεχως. Μόλις κάνετε τον πρώτο κόμπο με τα παραπάνω βήματα, περάστε το αριστερό κορδόνι κάτω από τα μεσαία και πάνω από το δεξί και το δεξί πάνω από τα μεσαία κορδόνια και κάτω από το δεξί.
 
Tie the knot and this is what it will look like with 2 knots. 

Σφίξτε τα να γίνει κόμπος. Μετά από 2 κόμπους θα δείχνει έτσι:
 

Tie knots on each side alternately until you reach desired length. Repeat for the other side of the bracelet .
Instead of a clasp, make your bracelets adjustable using one more small piece of cord and the second method. Just bring the 2 ends together and tie the knots on both ends.

Κάντε τους κόμπους εναλλάξ, μια αριστερά, μια δεξιά μέχρι να φτάσετε στο μέγεθος που θέλετε και στην μια και στην άλλη πλευρα του συνδέσμου. 
Αντί για κούμπωμα θα κάνετε τα βραχιόλια σας να εχουν ρυθμιζόμενο μέγεθος φέρνοντας τις δυο άκρες μαζί και με ενα μικρό κομμάτι κορδονιού από πάνω κάνετε πάλι τους ίδιους κόμπους, λιγότερους αυτή τη φορά.

I hope my instructions are clear! If you have any questions just let me know! 
So, what do you think? Will you give it a try?



Ελπίζω οι οδηγίες μου να ήταν κατανοητές! Αν έχετε κάποια απορία θα χαρώ να σας απαντήσω! Πώς σας φαίνονται? Θα το δοκιμάσετε?

Check out my other jewelry projects here :

http://happygirlycrafty.blogspot.gr/search/label/jewellery%20making

I'm linking this post to these fabulous parties :
bloggers brags weekly pinterest party
diy sunday showcase 
two uses tuesday 
creative spark link party 
pintastic-pinteresting-party 
no rules weekend blog party 
Share it 
Your whims wednesday 
snickerdoodle sunday link party 

You Might Also Like

37 σχόλια

  1. Καταπληκτικά έγιναν! θα το προσπαθήσω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μακραμέ. Πάντα μου φαινόταν πολύ δύσκολο! Πάντως τα υπέροχα βραχιολάκια σου, αλλά και οι οδηγίες, νομίζω πως δίνουν το θάρρος να κάνω δοκιμές!!! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου δύσκολο! Ειδικα το πρωτο είναι μια κινηση και μονο! Περιμενω να δω τους πειραματισμούς σου!

      Διαγραφή
  3. Εμένα μου φαίνεται ακατόρθωτο αυτό...Οι οδηγίες σου πάντως με βοήθησαν αρκετά και λέω να το δοκιμάσω...και ο Θεός βοηθός...Το πολύ πολύ να σου ζητήσω να μου τα κάνεις εσύ!Χαχαχαχαχα.....Καλημέρα και καλοφόρετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ομως δεν είναι! Οτι χρειαστεις ρωτα με! Ειμαι σίγουρη παντως οτι μπορείς να το κανεις!

      Διαγραφή
  4. Αν είναι χαλαρωτικό όπως λες Ντίνα μου, ευχαρίστως να το δοκιμάσω αν και σε πρώτη ματιά μου φαίνεται κομματάκι δυσκολούτσικο, είναι μάλλον που δεν έχω ασχοληθεί! Υπέροχες οι πέτρες που πρόσθεσες τα έκανε glam chic! Μπράβο κοριτσάκι, φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Χριστίνα μου! Είμαι σίγουρη πως αν το δοκιμάσεις θα το καταφέρεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ποτέ δεν έχω κάνει μακραμέ, πρέπει να το δοκιμάσω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ενταξει...εγω και το μακραμε εχουμε παρει διαζυγιο! δε ξερω γιατι αλλα παντα το θεωρουσα τοσο δυσκολο! τα βραχιολια σου ειναι φοβερα και λατρεψα την aqua πετρα! καλοφορετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ενταξει εσυ φτιαχνεις αλλα υπεροχα πράγματα! φιλια!

      Διαγραφή
  7. Μα τι ωραία που τα εφτιαξες Ντίνα μου,οι πετρουλες σου μ'

    αρεσουν παρα πολύ, και δένουν με τα βραχιολακια Μπράβο σου κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντινάκι, είναι και τα δύο εξαιρετικά, λάτρεψα το τιρκουάζ! Μπράβο σου είσαι καταπληκτική μαστόρισσα! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ για τα καλά σου λόγια Μαρία! φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Μωρέ,θα το δοκιμάσω κι ότι μου βγει.Πάντως οι πέτρες που διάλεξες ''τα σπάνε''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι οι πέτρες ήταν η έμπνευση! να το δοκιμάσεις και να μας δείξεις τα αριστουργήματα σου! φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Είναι πολύ όμορφa. Τα χρώματα ειδικά, θα δείχνουν εκπληκτικά το καλοκαίρι με λίγο μαύρισμα! Έχεις 'μάτι' για τους συνδυασμούς και είναι ταλέντο.

    Ντίνα μου, κάνε μου μια χάρη, για γράψε μια απάντηση σε αυτό το σχόλιο και αν δεν μπορείς, στείλε μου ένα mail στο twopluscute@gmail.com . Έγραψα ένα ποστ τελευταία για τους no-reply bloggers και επιβεβαιώνω με μερικές φίλες αν όντως έφτιαξα το πρόβλημα.
    Αν δεν έχεις χρόνο, δεν πειράζει. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβαζα μόλις την ανάρτησή σου (από το πάρτυ και την έκανα και pin) και με προβλημάτισε! Μάλλον πρέπει να αλλάξω τα σχόλια μου! Σε ευχαριστω και για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα που είναι , το γαλάζιο μου αρεσε πιο πολύ:) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το αλλο ειναι ανοικτο γαλαζιο, η φωτο το αδικει! φιλια, σε ευχαριστω!

      Διαγραφή
  12. σε ευχαριστω! να μας δείξεις τις δημιουργίες σου! καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παρ οτι ειμαι λατρης του μπλε... και τα δυο βραχιολια είναι πολύ όμορφα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Love that the instructions include pictures! Pinned this to try later!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. love this so simple, you just use your fingers - no tools!- so anyone can do this and end up with such a beautiful bracelet! thanks for sharing at Snickerdoodle!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικά Ντίνα μου τα βραχιολάκια, πανέμορφα, κομψά, ότι πρέπει για το καλοκαίρι και όχι μόνο!! Τέλεια η επιλογή σου στα χρώματα και τις πέτρες!! Θα το προσπαθήσω κι εγω αν και δεν τα καταφέρνω στο μακραμέ. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη οτι ειδικα το πρώτο μπορεις να το κάνεις! φιλια!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφα Ντίνα μου! Ειδικά αυτό το spiral είναι πολύ εντυπωσιακό! Θα βρω κορδόνια να τα δοκιμάσω! Η επιλογή των χρωμάτων ότι πρέπει για το καλοκαιράκι που έρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα τα δοκιμάσεις Κατερίνα μου θα κολλήσεις με τη διαδικασία! ακόμη και με κορδόνια παπουτσιών μπορείς να το κάνεις!

      Διαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on