8 tips to get more Pinterest followers!

1:21 π.μ.

I'll have to admit I never paid much attention to growing my pinterest page! As much as I love Pinterest, I just used it to pin my own images and find  inspiration. Last week I decided to do an expirement and try some simple tricks in order to grow my pinterest followers' number and drive traffic to my blog! And you know what? It worked! I went from 176 followers to 511 (521 as I'm writing this) in just one week!

Πρέπει να παραδεχτώ πως όσο κι αν μου αρεσει το Pinterest ποτέ δεν ασχολήθηκα σοβαρά στο να αυξήσω τους followers μου σε αυτο! Απλά έκανα pin τις δικές μου φωτο και χάζευα άλλες για έμπνευση! Την προηγούμενη εβδομάδα αποφάσισα να κάνω ένα "πείραμα" για να αυξήσω τους followers μου αλλά και να φέρω traffic στο blog μου. Και ξέρετε κάτι? Το πείραμα πέτυχε! Από 176 ακόλουθους τη Δευτέρα σε 511 την άλλη Δευτέρα!(521 τωρα που το γραφω αυτο)


Now I don't have to explain to your why Pinterest can be really helpful for bloggers (especially craft bloggers) do I? Also, it's easily-understood that you need to devote a couple of hours daily and be consistent to see results! That being said, here's what I did :

1. First things first, you want your own pictures pinned, so make it easy for people : install a hovering Pin-it button to appear on each of your pictures. Here's a tutorial on how to do it in blogger.

2. Create beautiful boards! Don't pin just for the sake of pinning! Don't pin only your stuff! Pin other people's pins that really interest you.

3. Pin every day!

4. Don't pin a lot at the same time! Come back and pin later through out the day. That helped me a lot!

5.Find people in your niche to follow! You can start by reviewing Pinterest's suggestions on "find friends". Usually people will follow you back but not always so if you want more followers start following more and more!

6.Follow back others! I'm not saying you should follow everyone that follows you because sometimes you just don't like what they are pinning! Chances are you have many common interests with your followers so you can follow most of them!

7.Find group boards to your niche and ask to join if possible! This worked really good for me since not only I got to pin my own pins to a group board that had many followers but I also found many people with the same interests to follow! If you get accepted to a group board always follow their guidelines! To find group boards go here : http://pingroupie.com/

8.Create more boards! A mistake I made when creating a pinterest account for my blog was I made a few boards all relevant to my blog's content. When I started creating more boards about other things that really interest me personally, people would follow me more! For example I don't cook much but I love to eat (lol) so I like to pin beautiful photos of recipes (that I may some day try to make!). Creating a beautiful board with recipes even got people to invite me to pin on group boards about recipes! Same thing happened when I created a board about fitness! 

photo credits : pixabay
Δεν χρειάζεται νομίζω να σας αναλύσω γιατι το Pinterest είναι τόσο σημαντικό για έναν blogger (ειδικά craft blogger) χρειάζεται? Επίσης είναι ευκόλως εννοούμενο πως πρέπει να αφιερώσετε κάποιες ωρες σε αυτο κάθε μέρα και να ειστε συνεπείς! Να τι άλλο προτείνω :

1. Πρώτα, πρώτα σίγουρα θέλετε οι άλλοι να κανουν pin τις δικές σας φωτο σωστά? Οπότε πρέπει να τους το κάνετε εύκολο εγκαθιστώντας ένα κουμπι "pin it" που θα βρίσκουν καθως περνάνε το ποντίκι τους πάνω στη φωτο σας. Η Μάχη έχει εδώ έναν οδηγό βήμα-βήμα για το πως να το κανετε αν είστε στον blogger.

2.Φτιάξτε όμορφους πίνακες με πράγματα που πραγματικά σας ενδιαφέρουν! Μην κάνετε pin απλά για να γεμίσετε τον πίνακα! Επίσης κάντε pin και άλλων τη δουλειά, όχι μόνο τη δικιά σας.

3. Pin κάθε μέρα!

4.Μην κάνετε pin όλα μαζί και σε μια συγκεκριμένη ώρα! Επισκεφτείτε τη σελίδα σε διαφορετικές ώρες της ημέρας. Αυτό δούλεψε πολύ για μένα!

5.Βρείτε ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα για να ακολουθήσετε. Ξεκινήστε από τις "προτάσεις" του pinterest. Συνήθως θα σας ακολουθήσουν και εκείνοι αλλά όχι πάντα οπότε αν θέλετε περισσότερους ακόλουθους, ακολουθήστε περισσότερους!

6.Ακολουθήστε όσους σας ακολουθουν! Φυσικά και δε λέω ότι πρέπει να τους ακολουθήσετε όλους αν δεν σας αρέσουν οι επιλογές τους αλλά οι πιθανότητες είναι να έχετε πολλά κοινά με όσους σας ακολουθούν!

7.Βρείτε "ομαδικούς πίνακες" στον τομέα του ενδιαφέροντός σας και ζητήστε να σας συμπεριλάβουν αν υπάρχει η δυνατότητα (όσοι δέχονται καινούρια άτομα συνήθως γράφουν στην περιγραφή τον τρόπο). Οι ομαδικοί πίνακες ειναι πίνακες όπου ο δημιουργός καλεί και άλλους να προσθέσουν pin σε αυτόν. Αν αυτός ο πίνακας έχει πολλούς ακόλουθους φαντάζεστε πόσο μακρυα μπορεί να φτάσει το δικό σας pin? Φυσικά διαβάστε προσεκτικά τους όρους χρήσης του κάθε πίνακα! Για να βρείτε ομαδικούς πίνακες επισκεφτείτε αυτη τη σελίδα : http://pingroupie.com/

8. Φτιάξε πολλούς και διαφορετικούς πίνακες! Ένα λάθος που έκανα όταν εφτιαξα τη σελίδα του blog μου είναι ότι εφτιαξα λίγους πίνακες που αφορούσαν μόνο ότι έγραφα στο blog. Στην πορεία έφτιαξα και άλλους πίνακες με γενικότερα ενδιαφέροντα και άρχισαν να με ακολουθούν περισσότεροι! Για παράδειγμα μου αρέσει να κάνω pin συνταγές (αν και δεν τις φτιάχνω μου αρέσει να τρωω χαχα) έτσι ο πίνακας μου αυτός οδήγησε μέχρι και στο να με προσθέσουν σε ομαδικούς πίνακες συνταγων! Το ίδιο συνέβη και όταν εφτιαξα πίνακα με συμβουλές fitness.

I'm definitely not an expert on Pinterest and all the advice I gave you was the result of my weekly expirement. They really worked for me and that's why I'm sharing them. If you'd like to see for yourself follow me on Pinterest here. I would love to learn more so if you have a good tip please let me know!

Δεν είμαι ειδικός στο Pinterest σε καμία περίπτωση, οι συμβουλές που σας έδωσα ήταν αποτέλεσμα του "πειράματος" που έκανα. Δούλεψαν όμως για μένα γιαυτο και τις μοιράζομαι! Αν θέλετε ακολουθήστε με στο Pinterest εδώ να δείτε και μόνοι σας! Αν έχετε κάποια καλή συμβουλή θα χαρώ να την ακούσω!

i'M linking this to these fabulous parties :
lou-lou-girls-fabulous-party 
Create it thursday 


You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πολύ ωραία ανάρτηση Ντίνα μου! Δεν είχα καταλάβει καλά πως δουλεύει το Pinterest. Είχα κάνει παλιά έναν λογαριασμό αλλά δεν τον χρησιμοποιούσα. Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να τον χρησιμοποιήσεις! Ειναι κόλλημα το pinterest σιγουρα θα σε εμπνευσει!

      Διαγραφή
  2. The creators have done a fantastic job by developing PinPinterest [com] - an intelligent tool that uses artificial intelligence to show only content relevant to business needs of people who rely on Pinterest. Moreover, the pin scheduling feature ensures maximum reach to people on a global level even while you are resting.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Pinning, Following, Scheduling and even un-following were never so easy on Pinterest. It even takes time to grow on Pinterest but not for me; I am using PinPinterest for my Pinterest account automation. It can work for you 24*7 with its autopilot feature. You can even use it on the go due to its cloud storage facility.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on